בחטף: רב מרכז רפואי 'לניאדו' נפטר בליל שבת

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בחטף: רב מרכז רפואי 'לניאדו' נפטר בליל שבת

    אבל בחצר חסידות צאנז. נפטר בפתאומיות הגאון רבי חיים יעקב שוורץ זצ"ל, דיין החסידות בקריה בנתניה ורב בית החולים ע"ש לניאדו. הוא התמוטט ביציאה מהטיש בליל השבת. בן 71 בפטירתו.

    צילום: באדיבות לניאדו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ליל שבת, נפטר בחטף רב המרכז הרפואי לניאדו – הדיין ורב קריית צאנז בנתניה, הרב הגאון חיים יעקב מנחם שוורץ זצ"ל. הרב זצ"ל שימש בקודש מאז הווסדו של המרכז הרפואי מזה כיובל שנים, מונה לתפקידו בעודו אברך בידי מייסד המרכז הרפואי מרן הגה"ק בעל השפע חיים מצאנז זצוקלל"ה ומאז עמד על משמרתו בתוקף , להתוות דרכה של תורת אמת ולקיים בהידור את חזונו הדגול של הגה"ק שיהיה המרכז הרפואי מונהג על פי פסקי השולחן ערוך בכל פרט ופרט, בכלל המחלקות והיחידות של המרכז הרפואי.

    רוחב דעתו, עומק עיונו, ובקיאותו בכל חדרי התורה הקדושה אפשרו לו לקחת על עצמו תפקיד בעל אחריות רבה כל כך, וזכותו עומדת לו שיצא שמו של המרכז הרפואי כמרכז רפואי המקפיד על קוצו של יו"ד בכל פרט ופרט בפעילותו. רבים מהצוות הרפואי שומרי ורה ומצוות והמקום מהווה כתובת ליולדות רבות ולחולים המגיעים אל בית החולים ששמו הולך לפניו במקצועיות הרבה ובאופי החרדי המיוחד.

    הוועד המנהל, המנכ"ל, סגל ההנהלה, צוות המרכז הרפואי מסרו: "ברוך דיין האמת. תורה תורה חגרי שק, ניצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש. רבים רבים מאנשי ונשות הצוות ראו בו כתובת להתיעצות הלכתית ואישית, הן בנוגע לחייהם האישיים וכמובן בכל הנוגע לעשייה הקלינית, הסיעודית והפארא רפואית".

    הלוויתו תיערך מחר, יום ראשון בשעה 20:00 בקריית צאנז בנתניה

     



    0 תגובות